Ориентир

ТЕХНІЧНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ та РЕАЛІЗАЦІЯ ТОРГОВОГО ОБЛАДНАННЯ і ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИТРАТНИМИ МАТЕРІАЛАМИ

ЦЕНТР СЕРВІСНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ "ОРІЄНТИР-СЕРВІС"

                                  РЕЄСТРАТОРИ РОЗРАХУНКОВИХ ОПЕРАЦІЙ:

                                    Касові апарати

                                     Фіскальні реєстратори

                                  СКАНЕРИ ШТРИХ-КОДА

                                  ГРОШОВІ СКРИНЬКИ

                                  ЕТИКЕТ-ПІСТОЛЕТИ

                          ВАГИ ЕЛЕКТРОННІ

                          БАНКІВСЬКЕ ОБЛАДНАННЯ:

                                    Детектори валют

                                     Лічильники банкнот

                                  ПРИНТЕРИ ДРУКУ ШТРИХ-КОДА

                                   СЕРВІСНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ РРО

                                  ВИТРАТНІ МАТЕРІАЛИ

                                  ЕКОТРАНСПОРТ

Сервісне обслуговування торгового обладнання

Сервісне обслуговування – це систематичні операції, які проводяться в комплексі через визначенні проміжки часу, для того, щоб підтримувати працездатність та злагодженість роботи обладнання протягом усього періоду експлуатації.

Кожний виробник встановлює власний перелік необхідних заходів та періодичність їх проведення. Види технічного обслуговування, які входять у стандартний список:

Центр сервісного обслуговування та його обов’язки

Технічне обслуговування та ремонт, здійснюється центрами сервісного обслуговування, з якими був укладений договір для надання відповідних послуг. Без укладеного договору касовий апарат або фіскальний реєстратор не ставиться на облік у фіскальній службі України.

Купити касовий апарат та встановити його без відповідної реєстрації неможливо. Тому, одразу після укладання договору на необхідне обслуговування з обраним сервісним центром, необхідно подбати про своєчасне оформлення обладнання. Це необхідно для того, щоб підприємець або юридична особа змогли видавати чеки або здійснювати інші касові операції з персональними налаштуваннями.

Спеціалісти центру повинні підготувати необхідні апарати до роботи, а саме: запрограмувати податкові ставки, ввести базу товарів або послуг (за бажанням клієнта), шапку чека, провести необхідний інструктаж із персоналом та здійснити тестовий запуск для подальшої роботи апаратів.

Центр сервісного обслуговування повинен організувати наступні види робіт при проведенні профілактичного огляду: тестування та діагностика обладнання, візуальний огляд, перевірка підключення до мережі, очищення та регулювання друкуючих механізмів.

Також, технічними спеціалістами центру, обов’язково проводиться заміна деталей, які швидко зношуються та окремих вузлів обладнання. Окрім цього, за необхідності, можуть бути доставлені витратні матеріали.

Щомісячна оплата за технічне обслуговування РРО, згідно укладеного договору, має надходити своєчасно до сервісного центру, який у свою чергу перераховує кошти «Еквайєру», що забезпечує передачу чеків у електронному вигляді та z-звітів до органів ДФС.

Торгове обладнання: ремонт

Виявлення будь-яких несправностей у роботі касового апарату, фіскальних реєстраторів та іншого обладнання вимагає негайного припинення роботи та невідкладного повідомлення про це спеціалістам сервісного центру. Можливий варіант, коли несправність можна виправити в телефонному режимі. Для цього необхідно якомога точніше пояснити всі зовнішні прояви несправності, а також перелічити всі операції, які були проведені до виявлення збою.

Якщо роботу обладнання не вдалося поновити за допомогою телефонної консультації, технічні спеціалісти зобов’язані приїхати до клієнта та провести всі необхідні ремонті роботи. У випадку, якщо всі технічні спеціалісти зайняті або недолік не можливо відремонтувати на місці, клієнт має привезти апарат до сервісного центру самостійно. Згідно законодавства ремонтні роботи мають бути проведені протягом 72 годин.

Якісні товари

на головну до повного каталогу Низькі ціни